°o0 Welkom! 0o°

Ik ben Jolien Vercauteren, laatstejaarsstudente aan de Katholieke Hogeschool Sint-Lieven in Sint-Niklaas. Momenteel tel ik de dagen af tot 30 juni. Dan heb ik mijn diploma van Lager Onderwijs in handen, en kan ik beginnen uitkijken naar mijn eigen klasje waar ik zo naar verlang.
Veel plezier op mijn blog. Je vindt hier stukjes tekst over mijn ervaringen, werkbundels, informatie over mijn innoverend project 'muziek beluisteren', foto's van stages, ...

zondag 31 mei 2009

Colette Dewulf (e.a.): Het menselijk lichaam

Het voorafgaande filmpje als introductie op de les over het menselijk lichaam is gewoon grappig en heel amusant voor de leerlingen. Ze krijgen meteen een beeld van wat de leerstof zal inhouden. Goed gedaan!



De werkbundel over het menselijk lichaam dan.
De bundel is heel duidelijk opgesteld met een knap voorblad en plaats voor naam, klas en datum. De lay-out is overzichtelijk, duidelijk, en er is genoeg wit-ruimte. Alle oefeningen worden duidelijk uitgelegd en er is ook meer informatie voorzien dan enkel de oefeningen. Knap! Deze leerstof is niet eenvoudig voor de leerlingen, maar aan de hand van dit filmpje en zo'n werkbundel is het haalbaar! Prima!


Geen opmerkingen: