°o0 Welkom! 0o°

Ik ben Jolien Vercauteren, laatstejaarsstudente aan de Katholieke Hogeschool Sint-Lieven in Sint-Niklaas. Momenteel tel ik de dagen af tot 30 juni. Dan heb ik mijn diploma van Lager Onderwijs in handen, en kan ik beginnen uitkijken naar mijn eigen klasje waar ik zo naar verlang.
Veel plezier op mijn blog. Je vindt hier stukjes tekst over mijn ervaringen, werkbundels, informatie over mijn innoverend project 'muziek beluisteren', foto's van stages, ...

zondag 31 mei 2009

Webquest Pop & Rock

In het kader van mijn innoverend project over muziek beluisteren, maakte ik een webquest over popmuziek. De leerlingen krijgen als opdracht om in groep een onderwerp te kiezen en uit te werken en daarbij een diavoorstelling te maken.

http://sites.google.com/site/webquestpoprock/

Veel plezier!

Ook zal er nog een webquest volgen over klassieke muziek.

1 opmerking:

Unknown zei

dag jolien,

zeer leuke webquest. heb je die over klassieke muziek toevallig ook nog gemaakt?
mijn zoontje casper van het vijfde leerjaar zit in d ekangoereoeklas, en dit lijkt me een enorm interessant thema voor hem (zijnde beginnend pianist).
alvast bedakt voor je reactie,
annemie hollants (annemie_hollants@hotmail.com)